Handelsbetingelser

NextStep Academy tilbyder produkter og tjenester.
CVR: 12341234
Tlf.: 91 85 14 97
Email: info@nextstepacademy.dk
Adresse: Søren Frichs Vej 36D, st, 8230 Åbyhøj

Tilmeldinger til kurser og uddannelser hos NextStep Academy er som udgangspunkt personlige og bindende.

Tilmelding
Du kan tilmelde dig via telefon, email eller formularer på www.nextstepacademy.dk. Efter tilmelding vil du modtage en bekræftelse. Oplysninger behandles og opbevares af NextStep Academy.

Tilmelding kan ske helt op til dagen før kursusstart, men vi anbefaler tidlig tilmelding, da pladser tildeles efter først-til-mølle princippet. Nogle kurser kan have særlige tilmeldingsfrister, hvilket vil fremgå på kursets landingsside. Alle tilmeldinger bekræftes via email, og du modtager en velkomstmail en uge før kursusstart.

Betaling
Faktura sendes ca. 4 uger inden kursusstart, med betalingsfrist inden første undervisningsdag. Ved for sen betaling pålægges renter og rykkergebyr. Priser er ekskl. moms.

Undervisningsmateriale er inkluderet i kursusprisen.

Forplejning er inkluderet i vores 12-ugers kursus i Digital Markedsføring og 2-dages kurser.

NextStep Academy forbeholder sig ret til prisændringer og forbeholder sig ret for trykfejl.

Flytning
Du kan frit flytte din kursusplads til en anden dato, så længe vi modtager besked senest 2 uger før kursusstart.

Sygdom
Hvis du er syg eller forhindret, kan du overføre din kursusplads til en kollega uden ekstra omkostninger. Send en email til info@nextstepacademy.dk inden kursusstart.

Afmelding af kurset Digital Markedsføring for erhverv og korte kurser
Afmelding skal ske skriftligt. Op til 14 dage før kursusstart kan du afmelde uden omkostninger. Ved afmelding mindre end 14 dage før opkræves 50% af kursusprisen. Ved udeblivelse opkræves 100% af prisen.

Afmelding af onlinekurser og e-learning
Da onlinekurser er digitalt indhold, leveres de umiddelbart efter tilmelding, og der er ingen fortrydelsesret.

Tilfredshedsgaranti
Vi garanterer, at vores kurser lever op til dine forventninger. Hvis du ikke er tilfreds, refunderer vi kursusgebyret.

Rabat
Ved tilmelding af flere personer fra samme virksomhed tilbyder vi rabat. Kontakt os på tlf. 91 85 14 97 for mere information. Rabatter kan som udgangspunkt ikke kombineres.

Handelsbetingelser mellem NextStep Academy Learning ApS (“udbyder”) og kursist (“den studerende”)

Hvis et kursus aflyses eller udskydes, er kursisten berettiget til fuld refusion af det betalte beløb eller afskrivning af ubetalte fakturaer.

Aflysning
Vi forbeholder os ret til at aflyse et kursus, hvis der er for få tilmeldte eller under særlige omstændigheder som COVID-19. I så fald tilbydes en plads på et fremtidigt kursus eller en fuld refusion.

Udgifter til transport, hotel m.v. refunderes ikke af NextStep Academy.

Privatlivspolitik – Læs mere her